Pani Króliczek: Zaproszenia ślubne w stylu rustykalnym/28
czwartek, 31 marca 2016

Zaproszenia ślubne w stylu rustykalnym/28

zaproszenia ślubne kwiaty, zaproszenia ślubne eco, eko

Dziś trochę inaczej - bez wnętrz i remontów. Niebawem zostanę Panną Młodą. Wspominałam Wam o tym tutaj. Ponieważ czas zaczyna mnie nieco gonić (koleżanki uważają, że już dawno wszystko powinnam mieć przygotowane:) zaczynam powoli nadrabiać zaległości. Dlatego też na blogu tematyka ślubna zacznie się nieśmiało przeplatać z tą wnętrzarską (ale pozostanie w jej cieniu;)) 


Pamiętam, jak w maju zeszłego roku, cztery miesiące po zaręczynach postanowiliśmy, że się pobierzemy. Szybko zarezerwowaliśmy salę, która przypadła nam do gustu, fotografa i zadbaliśmy o muzykę. Pomyślałam sobie wtedy - jeszcze tyle miesięcy do ślubu! Planowałam wówczas - w styczniu przeprowadzka do nowego mieszkania (ha ha ha), w lutym lista gości, w marcu - zamówienie zaproszeń...Jak wiecie, nic z tego nie wyszło :) Trudno się przeprowadzić do takiego miejsca klikTakże wciąż my, nasze koty i sterta kartonów zajmujemy szaloną powierzchnię 7 metrów w pokoiku u teściów :) Żyjąc remontem, sprawy związane ze ślubem ciągle spychamy na dalszy plan. Ponieważ czas pędzi jak oszalały, postanowiłam rozejrzeć się za zaproszeniami ślubnymi. Na pierwszy rzut idą zaproszenia w stylu rustykalnym! 

Jeżeli szukacie zaproszeń w tym stylu koniecznie zajrzyjcie tutaj i zobaczcie drugą część tego przeglądu!


Mam wrażenie, że wybór pięknych zaproszeń ślubnych (oraz wszelkich dodatków związanych z tą uroczystością) jest z roku na rok coraz większy. Zobaczcie same!




 Zaproszenia ślubne z lnianą kokardką


      





http://decoris.pl



Zaproszenia ślubne - ekologiczny minimalizm


pakamera paper stor
pakamera papel
http://www.elli.com/
http://www.elli.com/
http://decoris.pl
                       
Zaproszenia ślubne z kwiatową kopertą










http://decoris.pl



Musicie przyznać, że wybór jest ogromny! Przede mną nie lada wyzwanie - trudno zdecydować się na jeden wzór, skoro kilka z nich naprawdę mi się podoba. A Was urzekła któraś z propozycji? Gdzie zamówiłyście swoje zaproszenia?

Jeśli interesuje Was tematyka ślubna, to koniecznie przeczytajcie także wpis dotyczący sukni ślubnych w stylu boho i rustykalnym  oraz przejrzyjcie inspiracje na winietki, podziękowania dla gości, plan stołów weselnych oraz tort!


Zaproszenia prezentowane w tym wpisie możecie kupić tutaj i tutaj!

Pozdrawiam ciepło!
Ania

11 komentarzy

  1. Ja również juz jakiś czas temu zwróciłam uwagę na te same zaproszenia, rustykalne z lniana kokardką:)
    My szykujemy się na wrzesień, a nasz wybór padł na wzór z delikatnymi niebieskimi kwiatuszkami, ale te z ozdobna kopertą też bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Wzór z niebieskimi kwiatuszkami też musi być piękny :) Masz już suknie ślubą?:) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Mam:) romantyczną z plecami w koronce. A Ty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Też romantyczną, też z elementami z koronki ;) Z Anna Kara ;)

      Usuń
  3. Młodość,Młodość!!! jakie wy macie piękne możliwości ! Ja na swój ślub( 18 lat temu ;)))) robiłam zaproszenia sama , to i tak był krok milowy w stosunku do tych zaproszeń dawniejszych,wiecie..drukowanych z mostkami i łabądkami...ohyda !! ;))) tak czy owak...nawet te moje...w porównaniu do dzisiejszych, przepięknych, przeróżnych były ubożuchne ;)) na miętowym papierze drukowałam piękną jakąś czcionką tekst zaproszenia, potem to składałam na trzy ( jak zawsze w filmach kostiumowych listy :)))) i obwiązywałam ciemnozieloną tasiemką. Mam sentyment do tych naszych zaproszeń..i powiem wam szczerze...że do dzisiaj nie raz mi się marzy,że nagle ktoś z rodziny wyskoczy z niespodzianką ,że zostawił sobie na pamiątkę nasze zaproszenie i nam je teraz da ;))) niestety...nikt nie wyskakuje...a mi jest żal,że wtedy o tym nie pomyślałam, żeby sobie jedno takie zaproszenie zostawić na pamiątkę, skoro włożyliśmy z nie tyle serca. Jakoś dopiero w wiekiem człowiek ma sentyment do takich rzeczy;))) Zazdroszczę Wam takiego wyboru i takiej zabawy !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie masz tych swoich zaproszeń, bo z Twojego opisu wynika, że były obłędne :)! Fajnie, że postanowiłaś zrobić własne, wyjątkowe i tak różne od tych, które wówczas były dostępne.. pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  4. Gdzie można nabyć te piękne zaproszenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Robert! Zależy, o które pytasz :) Te z góry i samego dołu pochodzą z http://decoris.pl/ (u nich też zamówiłam ostatecznie własne), a środkowe z pakamery :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Czy ktoś wie, gdzie można zamówić takie zaproszenia?

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ktoś wie, gdzie można zamówić takie zaproszenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem :) Spora większość pochodzi ze sklepu: http://decoris.pl/, niektóre z pakamery ;)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

TOP