Pani Króliczek: Piąteczek czyli królikowe podsumowanie tygodnia/ 25
piątek, 25 marca 2016

Piąteczek czyli królikowe podsumowanie tygodnia/ 25




Życie męczy. A remont wykańcza. Ślimaczy się niemiłosiernie a brak postępów działa przygnębiająco. Już rozumiem, dlaczego wszyscy uśmiechali się pod nosem gdy mówiłam, że na święta będziemy już u siebie. Nie będziemy. Jak długo to jeszcze potrwa? Nie mam pojęcia, i przyznam się Wam szczerze, że dla własnego zdrowia psychicznego przestałam już planować.



Ostatnio zabrakło królikowego podsumowania tygodnia, bo nadmiar obowiązków przykuł mnie do komputera na wiele godzin i nie pozwolił zrealizować wielu planów. Muszę przyznać, że regularne blogowanie jest znacznie trudniejsze niż sądziłam. Dwie prace, przeklęty remont, siłka ( o moich zmaganiach i motywacji pisałam Wam tutaj - klik ) sprawiają, że wieczorami padam na twarz, i zasypiam w trakcie pierwszych minut Daredevila (i dlatego od pięciu dni, wciąż jestem na drugim odcinku!). Ale dość marudzenia! Mimo wszystko, w ciągu dwóch ostatnich tygodni, mogliście u mnie przeczytać o:

  • balkonowych inspiracjach na wiosnę klik
  • odwiedzić kolejne piękne i całkiem odmienne mieszkania: klik klik
  • poszperać sobie trochę w sklepach, oferujących tapety w stylu skandynawskim klik
  • oraz zobaczyć mój wybór gałek do mebli klik

Dziś krótko i zwięźle także, żeby niepotrzebnie nie przedłużać - wesołych świąt :) Odpoczywajcie!

Pozdrawiam,
Ania





Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP