Pani Króliczek: Piąteczek - czyli królikowe podsumowanie tygodnia/19
piątek, 11 marca 2016

Piąteczek - czyli królikowe podsumowanie tygodnia/19





Kolejny tydzień za nami. Odmierzam dni do wiosny i końca remontu. Nie mogę się doczekać wieczorów spędzonych we własnych czterech ścianach :)


Zapraszam na królikowe podsumowanie tygodnia! Będzie trochę o serialach, kotach i pierwszych statystykach bloga!


Czwarty sezon House of Cards trafił do sieci. Co to oznacza dla mnie? Nieprzespane noce i wieczory spędzone z buzią przyklejoną do monitora, a jakże! Gdyby nie pokonał mnie sen i nadmiar obowiązków pewnie zobaczyłabym już cały sezon. Aktualnie jestem na odcinku siódmym i powiem Wam, że jest naprawdę BARDZO dobrze! Smutno mi gdy pomyślę, że za chwilę skończę oglądać czwarty sezon i będę zmuszona czekać kolejny rok na dalsze przygody Państwa Underwood. Pocieszam się tym, że już niebawem, już za chwilkę zacznie się Gra o Tron!





Remont przebiega bardzo powoli - pan, który kładzie nam płytki czasami pojawia się w pracy, a czasami nie :) Troszkę mnie ten fakt irytuje, ale pocieszam się spoglądając na kafelki, które jakimś cudem już zdobią mój przedpokój:




A nasza sypialnia, prezentuje się aktualnie tak:


Niezbyt zachęcająco, prawda? ;) Dlatego wciąż musimy mieszkać na obczyźnie - przydałoby się nam większe łóżko, w końcu trochę nas w nim śpi :) Ja, K., Kot Gruby i Kot Mały:



Mały kotek pokochał nasz nowy nabytek z pepco - koszyk za 19,90 :) Jeżeli jesteście rodzicami tych wrednych stworzeń, zróbcie im przyjemność i pędźcie po ten koszyczek - Wasze koty go pokochają :)



W tym tygodniu nabyłam śliczne gałeczki z Zary (20 zł za komplet)



I realizowałam projekt pod kryptonimem "Drzwi od stodoły". O całym pomyślę pisałam Wam tutaj: klik:) Dwa dni temu dotarł do nich system także mam nadzieje, że niebawem podzielę się z Wami ostatecznych efektem!



Ze spraw Blogowych  - napisałam w tym tygodniu pięć postów (to mój rekord!):
  • z cyklu inspiracje - piękne mieszkanie w barwach natury klik
  • o moim pierwszym projekcie DIY czyli drzwiach od stodoły klik
  • pokazałam Wam dwa kobiecie mieszkania z okazji dnia kobiet klik 
  • podzieliłam się z Wami przemyśleniami z przymrożeniem oka na temat ślubu i diety klik
  • pokazałam Wam moje pomysły na łazienkę klik 

Przyznam się Wam, że nie sądziłam, że blogowanie tak wciąga - sprawia mi naprawdę wielką frajdę! To jest także przełomowy tydzień dla mojego młodego (pięciotygodniowego) bloga - coraz więcej Was tutaj zagląda a mnie cieszy każde kolejne wyświetlenie! Statystyki nie kłamią - panikroliczek notuje średnio 400 wyświetleń dziennie! Cześć Wam wszystkim ! Fajnie, że jesteście :) Zastanawiam się, kto zrobi mi tą przyjemność i napisze pierwszy komentarz? :)


Największą popularnością cieszy się wpis o przytulnym mieszkaniu w kamienicy klik. Wcale się Wam nie dziwie, mnie też urzekło to wnętrze :)
Najmniej wyświetleń notuje wpis o serialach klik. Czyżby nikt z Was nie był takim serialoholikiem jak ja? ;)

Pozdrawiam Was serdecznie!
Ania


2 komentarze

  1. witaj, niedawno znalazłam twojego bloga, lubię takie klimaty, choć sama mieszkam w starym domu i nigdy go nie dopieszczę jakbym chciała....
    seriali nie oglądam...nie lubię no i nie mam w domu telewizora...jest nam niepotrzebny.../ nie mylić, że nas nie stać :)/
    pozdrawiam serdecznie, zapisałam sobie twój adres

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Leptir ! Bardzo mi miło ! Cieszę się, że się odezwałaś :) Starego domu zazdroszczę - może kiedyś, sama w takim zamieszkam ;) Doskonale Cię rozumiem - dla mnie telewizor również jest zbędny i funkcjonuje bez niego już cztery lata ;) seriale oglądam przez internet ;) pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

TOP