Pani Króliczek: Piąteczek - czyli królikowe podsumowanie tygodnia/ 13
piątek, 4 marca 2016

Piąteczek - czyli królikowe podsumowanie tygodnia/ 13

Świat jest w gruncie rzeczy całkiem przyjemnym i zabawnym miejscem. Często o tym zapominam, bo radosne drobnostki, szybko znikają w czeluściach mojej głowy, pochłonięte przez pesymistyczne usposobienie. Żeby uczcić ich pamięć, postanowiłam stworzyć kącik na różne duperele, które akurat cieszyły moje małe jestestwo w ostatnich dniach.  Zapraszam, może i Was coś rozweseli.


LEO DOSTAŁ OSKARA A INTERNET ZWARIOWAŁ ZE SZCZĘŚCIA
Ach, cóż to była za wiadomość! Internet nie zawiódł tego dnia i wyprodukował olbrzymią ilość memów z Leo i Oskarem w roli głównej. Wstyd się przyznać, więc nieśmiało tylko napomknę, że oskarowej roli jeszcze nie widziałam...ale nadrobię czym prędzej i dam znać, czy się podobało. Tak czy inaczej Dicaprio na statułetkę zasłużył już dawno temu, za drugoplanową rolę w Co gryzie Gilberta Grape'a - ale to tylko moja, skromna opinia. Leo po gali wręczenia Oskarów ponoć tak zabalował, że zapomniał o swojej nagrodzie... jakoś lubię tego łobuza.


https://49.media.tumblr.com/894079aae2e41c9c927273d026e0867e/tumblr_o39t4xmMbC1qgw12so1_500.gif



Z muzycznych spraw, to sprawdzam kiedy znudzi mi się nowy singiel Brodki Horses. Trochę się na niego naczekałam - ale ważne, że jest i jest fajny. Póki co się nie nudzi.


horses-brodka

Mój serialoholizm i obowiązkowy wieczorny relaks, zaspakajam oglądając nowy sezon The 100. Mój chłopak poddał się i stwierdził, że na widok Clarke i jej matki nieprzyjemnie go wzdryga - ja nie mam tego problemu, choć za tymi paniami również nie przepadam. Za to serial oglądam i w sumie cenię sobie bezproduktywnie spędzony przy nim czas. Polecam!
 

 Z cyklu mieszkanie - panowie robotnicy nieśpiesznie produkują się w naszej łazience - tu fajeczka, tam fajeczka, powoli, byle do przodu. Ja w tym czasie zajadam kolacyjki w łóżku (uwielbiam jeść w łóżku!) a mój kot, mimo rozmiarów wyra 140x200 regularnie lądują kufrem w talerzu..



Miłego weekendu!

Ania



Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP