Pani Króliczek: Gałki do mebli/ Przegląd Panikróliczek/22
czwartek, 17 marca 2016

Gałki do mebli/ Przegląd Panikróliczek/22



Uwielbiam gałki do mebli. Te małe cuda potrafią całkowicie odmienić starą komodę, dodać charakteru szafie czy odświeżyć fronty w kuchni. Ich wybór na rynku jest całkiem spory, a co sezon pojawiają się nowe, ciekawe propozycje. Dziś, chciałabym Wam pokazać gałki do mebli, które wpadły mi w oko. Dla przyjemniejszego przeglądania, pogrupowałam je według kategorii. Które podobają się Wam najbardziej?




Zara Home 19,90 (2 uchwyty)





Zara Home 1. turkusowe - 19,90 (komplet), 2 złote - 35,90 (komplet), z frędzelkiem - 29,90 (komplet), słoniki - 35, 90 (komplet)




Zara Home koralowiec - 39,90 (komplet), muszla - 35,90 (komplet)




Zara Home uchwyt ze sznurka - 23,90 (komplet), z rzeźbionego drewna - 35,90 (komplet), z drewna - 19,90 ( komplet), ze sznurka 2 - 23,90 ( komplet), ze skóry - 35,90 (komplet) 











Zara Home czerwony kwiat - 23,90 (para), biały - 19,90 (para), brązowy - 23,90 (para), Tiger - pozostałe kwiaty - 10 zł (sztuka)




Zara home, gałki w dwóch kolorach - 19,90 (para), różowe i pomarańczowe podłużne - 35,90 (para), różowe - 39,90

Znaleźliście coś fajnego dla siebie? Kilka z tych gałek ozdobi moje meble. Efekty pokażę Wam wkrótce :)
Pozdrawiam!
Ania


8 komentarzy

  1. Świetny przegląd, kurcze chyba wszystkie mi się podobają i to prawda mogą zmienić najbardziej zakurzoną i skrzypiącą komodę ;)
    Pozdrawiam :)
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Też mnie zauroczyły, chciałabym wszystkie! Tylko szaf by mi nie starczyło, żeby ich użyć ;) Dziękuje Ci za komentarz i miłe odwiedziny ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Dlaczego te gałki są tylko z Zara Home? Trochę trudno to nazwać przeglądem, raczej promowaniem jednej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, są jeszcze ze sklepu Tiger ;) Nic nie poradzę - gałki z Zary totalnie mnie urzekły ;) Pozdrawiam i dziękuje za komentarz!

      Usuń
  3. Nie wiedziałam ze tyle tego jest na rynku :o

    OdpowiedzUsuń
  4. A gdzie moglabym dostać jeszcze galki marokanskie z Zara Home turkusowe? Przeszukałam sklep online i nic.....
    A są przepiękne! ;)

    Z gory dziekuje za pomoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Trudne zadanie mi zleciłaś ;) Wstępnie przeszukałam internet i nie znalazłam podobnych. Obiecuje być czujna i jak zobaczę gałki w tym stylu i kolorze to na pewno podeślę Ci linka! Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

TOP