Pani Króliczek: Drzwi od stodoły - projekt DIY /15
poniedziałek, 7 marca 2016

Drzwi od stodoły - projekt DIY /15

10 Ways to Add Colorful Vintage Style to Your Kitchen - Junk Gypsies Decorating Ideas:


O takich drzwiach marzyłam od dawna - wiedziałam, że jak tylko będę miała szanse urządzać własne cztery kąty muszę znaleźć na nie miejsce. Kupując mieszkanie od dewelopera miałam możliwość zmienić nieco układ pomieszczeń. Kosztem dużego przedpokoju powiększyłam łazienkę, w której stworzyłam schowek na pralkę i inne szpargały, które nie powinny znaleźć się na widoku :) Dzięki tej zmianie, znalazłam także fantastyczne miejsce na moje drzwi -  będą one oddzielać ów schowek od pozostałej części łazienki.


Po znalezieniu miejsca na nasze "drzwi od stodoły" z zapałem zabraliśmy się za szukanie odpowiedniego produktu. Nasz entuzjazm szybko się ulotnił, gdy zobaczyliśmy ceny w jakich można nabyć nasze wymarzone drzwi. Kwoty wahały się w granicach 800 - 2000 zł. plus system (ok 650-1000 zł). Co dawało w sumie całkiem zawrotną kwotę jak na kilka zbitych ze sobą desek. Postanowiliśmy więc, że z drzwi nie zrezygnujemy tylko zrobimy je sami, od podstaw :) Tak też spędziliśmy ostatni weekend - malując, przycinając i wbijając gwoździe…Ostateczny efekt będzie widoczny dopiero, gdy dotrze do nas zamówiony, żeliwny system i gdy zaopatrzymy nasze drzwi w uchwyt. Ale chętnie podzielę się z Wami tym, co już udało nam się zrobić. Na początek jednak, trochę inspiracji.


White barn door.:
lizmarieblog.com

sliding barndoor - I would like to use these for closets or a pantry.:


Interior designs to make your home exclusive:


A o to kilka fotek z procesu powstawania naszych drzwi. Wiem, że drzwi nie są doskonałe i takie boskie jak te na zdjęciach, ale i tak jestem z nich dumna :) W dodatku  świadomość, że całą pracę wykonaliśmy sami, jest naprawdę fantastyczna! Wszystkim polecam :) Efektem końcowym podzielę się za kilka dni :) Ceną zrobionych własnoręcznie drzwi także, bo jak się pewnie domyślacie jest dużo niższa!








Podobają Wam się drzwi w tym stylu ? Próbowaliście je kiedyś zrobić samemu? 

Finał projektu z podsumowaniem kosztów znajdziecie tutaj!
Pozdrawiam!
Ania

5 komentarzy

  1. Drzwi wyglądają na prawdziwie profesjonalne! Czy mogę wiedzieć jak nazywa sie lakieroebejca, której Pani użyła? Daje fajny efekt postarzenia drewna.

    Pozdrawiam,
    Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Ala! Dziękuje za komentarz :) Niestety, nie pamiętam już jakiej lakierobejcy użyliśmy :( Jakiejś totalnie zwyczajnej, podkreślającej kolor drewna.
      Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  2. i jak cena i efekt finalny prosze o foto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Zdjęcia i kosztorys tutaj: https://panikroliczek.blogspot.com/2016/04/projekt-diy-drzwi-od-stodoy-fina-44.html

      :)

      Usuń

TOP