Pani Króliczek: Łazienka marzeń / 18
czwartek, 10 marca 2016

Łazienka marzeń / 18


Gdy kupiliśmy mieszkanie od razu przystąpiłam do długiego (i bardzo przyjemnego) procesu planowania przestrzeni. Z namaszczeniem dobierałam dodatki i wybierałam kolory, marząc o stworzeniu wnętrza, które w końcu będzie MOJE.

Panowie robotnicy aktualnie pracują nad łazienką. Przyglądając się, niespiesznie kładzionym kafelkom przypomniałam sobie, jak to było gdy rozmyślałam w jakim stylu chce ją urządzić. I właśnie dziś, zapraszam Was na krótki wpis dotyczący łazienek, które były dla mnie inspiracją.



Walczyły ze sobą dwie koncepcje - pierwsza z nich, przedstawiała dość surową, nieco męską przestrzeń, która łączyła styl industrialny ze skandynawskim. Marzyły mi się kafelki w kształcie heksagonów i drewniane drzwi “od stodoły” (jak wiecie, jestem w trakcie ich tworzenia  klik ).

Zdjęcia, które były dla mnie wówczas największą inspiracją:


heksagony, okrągłe lustro
http://www.newzealanddesignblog.com


heksagony, okrągłe lustro na sznurku
modernfindings.com


heksagony
domainehome.com


heksagony
homeadore.com


Z drugiej strony, zastanawiałam się czy łazienka utrzymana w graficie i bieli nie będzie dla mnie zbyt przygnębiająca. Od dawna jestem wielką miłośniczką płytek w stylu hiszpańskim (tutaj pokazywałam Wam moje kafelki ) i pomyślałam, że może jednak lepiej poczuje się w łazience, która dzięki barwnym płytkom będzie łączyć styl śródziemnomorski ze skandynawskim… Z radosnymi kafelkami na podłodze, drewnianym blatem i wielkim okrągłym lustrem.


Łazienka styl Skandynawski - zdjęcie od PINKMARTINI
pinkmartini.pl


fot:Przemek Skóra
pinterest





SHOKO.design

pinterest


Podjęcie decyzji nie było proste - zdecydowałam się na łazienkę bliższą wersji nr 2, ale jak wiecie nie zrezygnowałam z wymarzonych drzwi “od stodoły” :) Czy postąpiłam słusznie a efekt spełni moje oczekiwania? Tego jeszcze nie wiem, ale swoimi przemyśleniami, jak i zdjęciami na pewno podzielę się z Wami już za kilkanaście dni ;) Patrząc na te zdjęcia mam jednak trochę wątpliwości..

A Wam, która koncepcja podoba się bardziej? Podjęłam słuszną decyzję, czy powinnam postawić na łazienkę nr 1 ?


Pozdrawiam Was serdecznie!
Ania

2 komentarze

  1. Droga Aniu
    Miło jest widzieć,że efekt końcowy jest wspaniałą kompilacją świetnych inspiracji ( efekt kóńcowy oczywiście widziałam na deccorii) Nie jest to wbrew pozorom łatwe, często mamy świetne intencje i fajne inspiracje,ale...potem coś idzie nie tak..za dużo czegoś dodamy, za mało, coś tam zmienimy,albo przeciwnie, nie zmieniamy nic,,ale wychodzi...sztucznie, bezdusznie i nijako. U Ciebie efekt jest świetny. Doskonale widać inspiracje,ale jednocześnie włożyłaś w to siebie i to z ogromnym plusem na konto swojej łazienki. Widać ogromną spójność we wszystkich fotkach ,które tu umieszczasz, fotkach wnętrz z charakterem i wspaniałym gustem, co ,plus twoja łazienka, świadczy świetnie również o twoim guście. Warto oglądać twoje galerie i szukać tu isnpiracji dla siebie. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuje, za taki piękny komentarz! Bardzo mi miło :) Pozdrawiam najserdeczniej jak tylko się da! :)

      Usuń

TOP