Pani Króliczek: kafelki w hiszpańskim stylu /4
czwartek, 11 lutego 2016

kafelki w hiszpańskim stylu /4




 
pinterest


Od początku wiedziałam, że w moim niewielkim m3 muszą się znaleźć kafelki w stylu hiszpańskim. Jestem w nich absolutnie zakochana! Niestety są dość drogie. Udało mi się jednak znaleźć piękne płytki w przyzwoitej cenie - marki Vives. Koszt - 78 zł za m2. Czyli do przeżycia, tym bardziej, że powierzchnia do pokrycia jest niewielka. Ostatecznie zdecydowałam się na dwa różne wzory. Jedne będą zdobić podłogę w łazience, a drugie w przedpokoju. Zobaczcie zdjęcia, które mnie zainspirowały!



 Piękne łazienki z hiszpańskimi płytkami:

 
skandynawska łazienka
pinterest

hiszpańska łazienka
pinterest


wolnostojąca wanna
pinterest
marokańśkie płytki
pinterest


Wspaniały przedpokój z płytkami w stylu hiszpańskim:

hiszpańskie płytki hall
pinterest

pinterest


Mój wybór padł na płytki marki VIVES 1900 Terrades Grafito oraz Palau Celeste. 
O ile te pierwsze były dla mnie naturalnym wyborem (podobały mi się od dawna) to nad drugimi zastanawiałam się dość długo i właściwie przypadek sprawił, że je wybrałam. Byłam na obiedzie w przyjemnej włoskiej knajpce niedaleko mojego miejsca zamieszkania. Weszłam do łazienki i ....nagle zobaczyłam piękne, wspaniałe płytki, które całkowicie mnie urzekły. Były to oczywiście płytki Vives 1900 Palau Celeste. Od tamtej pory wiedziałam, że będą moje :) 

obłędne  Palau Celeste, które kojarzą mi się z malutkim domkiem, położonym nad Morzem Śródziemnym..
vives 1900 palau celeste


vives 1900
pinterest

pinterest



 ...oraz Terrades Grafito, które będą zdobić mój przedpokój :)



Terrades Grafito


hiszpańskie płytki
pinterest


hiszpańskie płytki przedpokój
pinterest


pinterest

Lubicie takie płytki ? Niedługo pokażę Wam jak płytki prezentują się w moim mieszkaniu! Już nie mogę się doczekać :) 
Póki co, wyglądają tak: 


palau celeste, terrades grafito


5 komentarzy

  1. Nie widziałam tego typu kafelek u nikogo znajomego i dlatego bardzo je lubię. Kiedy będę się urządzać również się za takimi rozejrzę :) Piękne wzory wybrałaś :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, dziękuje :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki kolor fugi zastosowala Pani do plytek vives terrades?

    OdpowiedzUsuń
  4. My do Terrades planujemy dać fugę antracytową. Zobaczymy jak wyjdzie😃

    OdpowiedzUsuń

TOP